چانه گیر پیستونی

چانه گیر پیستونی تمام اتوماتیک

قابل استفاده جهت نان های ( تافتون، بربری و لواش )

فرایند چانه گیری و گرد کردن دستگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد.

کنترل دستگاه به وسیله PLC و صفحه لمسی بوده و این امر کار با دستگاه را بسیار راحت نموده است سرعت دستگاه از 100 تا 750 چانه در ساعت قابل تنظیم می باشد.

چانه های گرفته شده کاملا یک دست پیچیده می شود.

specification
80 kg Tank capacity
150 kg Weight
Steel Body and tank
165 short

210 long

Length of tape
2kw Electricity consumption
220v energy source

دستگاه کاملا بی صدا بوده و دقت چانه گیری بسیار بالایی دارد.

مشخصات
گنجایش مخزن 80 کیلوگرم
وزن دستگاه 150 کیلوگرم
بدنه مخزن استیل
طول نوار متغیر 165 کوتاه – 210بلند
برق مصرفی 2kw با ولتاژ 220v
منبع انرژی 220v

انواع محصولات چانه گیر پیستونی

مجموعه سما توحید حسینی به عنوان یکی از برترین نمایندگی های تولیدکننده دستگاه های خط تولید پخت نان مفتخر است با کادری مجرب و ماهر و بر اساس بروزترین تکنولوژی های روز دنیا دستگاه های ناخن زن بربری، تنورگردان نانوایی،چانه گیر نواری و … را تولید و به بازار عرضه کند. دستگاه چانه گیر نواری که یکی از انواع دستگاه های چانه گیر پیستونی می باشد در دو نوع نوار کوتاه و نوار بلند با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین قطعات به صورت انبوه توسط این مجموعه تولید و در اختیار مشتریان قرار میگرد.دستگاه چانه گیر نواری با جدا سازی قسمتی از خمیر داخل مخزن بر اساس وزن از پیش تعیین شده خمیر جدا شده را توسط نوارهای دستگاه به صورت چانه در آورده و به میز استراحت منتقل می کند.

قیمت دستگاه چانه گیر نانوایی

قیمت دستگاه های چانه گیر با توجه به عوامل مختلف مانند تمام اتواتیک یا نیمه اتوماتیک بودن آن ها ،ابعاد ،متریال استفاده شده و… متفاوت بوده و نمی توان برای آن ها یک قیمت قطعی عنوان کرد. مجموعه سما توحید با استفاده از بهترین متریال در ساخت دستگاه های تولیدی خود مانند میز چانه چین ، دستگاه چانه گیر پیستونی نانوایی و دستگاه چانه گیر نواری… به تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار پرداخته و با وجود کیفیت بالای محصولات بهترین و نازلترین قیمت را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

دستگاه چانه گیر نواری

یکی از مراحل اساسی و مهم در پخت نان را می توان مرحله چانه گرفتن خمیر دانست. چانه گرفتن که بخشی سخت و طاقت فرسا در پخت نان می باشد، درگذشته به واسطه دست توسط نانوایان سنتی انجام میشده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به منظور راحتی هرچه بیشتر، افزایش بهداشت و سرعت بخشیدن به پخت نان و همچنین بدست آوردن چانه هایی هم اندازه استفاده از دستگاه های چانه گیر مانند دستگاه خمیرگیر نانوایی ، چانه گیر نواری، چانه گیر پیستونی و…. در بین نانوایان رواج یافته است.مجموعه سما توحید حسینی با دارا بودن تیمی متخصص و با تجربه با تلاش شبانه روزی و با استفاده از فناوری های روز دنیا توانسته است محصولاتی بسیار با کیفیت و پیشرفته در ارتباط با مهم ترین ماده غذایی مصرفی کشور تولید کرده و بسیار مورد استقبال نانوایان قرار گرفته است.دستگاه های چانه گیر پیستونی ساخته شده توسط مجموعه سما توحید دارای قابلیت تنظیم سرعت چانه گیری از 1 تا 720 چانه در ساعت می باشد.همچنین وزن چانه ها متناسب با نیاز کاربر قابل تنظیم بوده و از 170 تا 1800 گرم را پشتیبانی می کند.

نحوه کار دستگاه چانه گیر پیستونی

دستگاه چانه گیر پیستونی تمام اتوماتیک که از تولیدات مجموعه سما توحید می باشد با استفاده از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و نحوه کار آن به صورت کاملا حرفه ای می باشد. این دستگاه مخزنی استیل در بالای دستگاه دارا می باشد که خمیر در داخل آن قرار میگیرد. در زیر این مخزن پیستونی از جنس پلی اتیلن جای گذاری شده است. با استفاده از موتور مکانیکی پیستون به سمت پایین کشیده شده و خمیر را به داخل سیلندر خود می کشاند. وزن خمیر چانه مدنظر توسط منوی دیجیتالی دستگاه مشخص می شود سپس پیستون به حرکت در می آید. میزان حرکت پیستون به وزن چانه بستگی داشته و هرچه وزن چانه مشخص شده بیشتر در نظر گرفته شود پیستون بیشتر به سمت پایین حرکت می کند. پس از اندازه گیری خمیر چانه پیستون به بالا حرکت کرده و خمیر را به قیف منتقل می کند. قیف با حرکت به سمت جلو به کمک تیغه جلوی خود خمیر را به نوار جلوی دستگاه هدایت می کند.خمیر با غلط خوردن بر روی نوار گرد شده و به شکل چانه در می آید. پس از شکل گرفتن چانه آن ها به سمت میزهای جلوی دستگاه هدایت شده و به صورت منظم بر روی آن قرار میگیرند.

مزایا گرد کردن چانه توسط دستگاه چانه گیر پیستونی تمام اتوماتیک

گرد کردن چانه توسط دستگاه علاوه بر آن که باعث می شود فرآیند چانه گیری کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست انجام شود، مزایای دیگری را نیز در بر دارد. هنگامی که چانه توسط دستگاه ایجاد می شود سطح آن کاملا صاف و یکنواخت شده و بدون هیچ چسبندگی ایجاد می شود. یکنواختی بافت خمیر به خمیر کمک می کند هوای داخل آن به راحتی خارج شده و علاوه بر آن در زمان چانه گیری نیز بسیار صرفه جویی می شود.کوتاه شدن زمان چانه گیری به خمیر اجازه واکنش دادن با هوا را نمی دهد و در نتیجه نان تولید شده کیفیت بسیار بالاتری خواهد داشت.دستگاه چانه گیر پیستونی با کمک نوار نقاله و دو نوار برزنتی متصل بر روی آن که مخصوص مواد غذایی می باشد با حرکت در خلاف جهت یک دیگر و با سرعت های متفاوت خمیر را به چانه هایی گرد و یک دست و هم اندازه همانند کاری که شاطر به صورت دستی انجام می دهد تبدیل می کند.

دستگاه چانه گیر پیستونی تمام اتوماتیک

دستگاه چانه گیر پیستونی تمام اتوماتیک که امروزه مورد استقبال بسیاری از نانوایان قرار گرفته است. دارای مزایایی می باشد که نانوایان ترجیح می دهند بجای استفاده از روش های سنتی و چانه گیری با دست از این دستگاه استفاده کنند.مزایایی که این دستگاه را خاص و منحصر بفرد کرده است را می توان این گونه عنوان کرد: دستگاه چانه گیر پیستونی با توجه به آن که به صورت تمام اتوماتیک می باشد به راحتی توسط یک صفحه لمسی قابل کنترل می باشد. کار با این دستگاه بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.با وجود آن که این دستگاه  یک دستگاه صنعتی می باشد به صورتی طراحی و ساخته شده است که کاملا بی صدا فرآیند چانه گیری را انجام می دهد.دقت چانه گیری دستگاه بسیار بالا بوده و خمیر را با اندازه یکسان چانه گیری می کند. رعایت اصول بهداشتی در فرآیند چانه گیری از مزایای دیگر این دستگاه است که آن را بسیار خاص و جذاب کرده است.گروه صنعتی سما توحید با ظرافت و حساسیت تمام، تمامی محصولات خود از جمله تنورگردان نانوایی،تخته چانه چین، انواع دستگاه های چانه گیر و… را  با استفاده از بهترین مواد موجود در بازار ساخته و سعی دارد با ساخت این محصولات قدمی اساسی در خط تولید پخت نان در سطح کشور برداشته و در این راستا به افتخارات مهمی دست پیدا کرده است.